Your work | Their people

No-nonsense intermediair voor finance professionals en opdrachtgevers
Their Recruitment Professionals is gespecialiseerd in werving & selectie van finance professionals. 

Professionals

Algemeen

Their Recruitment Professionals bemiddelt finance professionals voor een vast dienstverband bij onze opdrachtgevers.

Finance professionals met een gezonde ambitie en een opleiding van mbo tot wo+ niveau. Die een inspirerende, uitdagende baan zoeken bij een werkgever die hen waardeert. Een werkgever die bij hen past. Daarom zijn wij geïnteresseerd in jou. In de persoon achter het CV.

Onze interesse in de persoon achter het CV en no-nonsense mentaliteit maakt Their Recruitment Professionals zo bijzonder en succesvol.

Werkwijze

Door onze interesse in de persoon achter het CV, nodigen wij jou eerst uit voor een persoonlijk kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen we ingaan op de door jou opgedane werkervaring en bespreken wij welke uitdaging je zoekt voor een toekomstig dienstverband. Waar sta je momenteel en waar wil je naar toe? Welke carrièrestappen passen daarbij en welke keuzes moeten gemaakt worden? Zo brengen wij jouw wensen in kaart. Indien het kennismakingsgesprek van beide kanten als positief is ervaren, nemen wij jou op in onze database van beschikbare professionals. Het startpunt voor een volgende carrièrestap.

Op het moment dat een van onze opdrachtgevers ons de opdracht verstrekt om een nieuwe kandidaat te werven en jou profiel sluit aan bij de voorwaarden en wensen van de opdrachtgever, nemen wij contact met je op om de vacature met jou te bespreken. Bij belangstelling in de vacature van jouw kant, wordt je geïntroduceerd bij de opdrachtgever. In overleg met de opdrachtgever wordt je uitgenodigd voor een gesprek. Na je gesprek krijg je van ons terugkoppeling. Als je wordt gekozen om in dienst te treden bij de opdrachtgever, zullen wij je verder in contact brengen met de opdrachtgever.

Na de start van je nieuwe uitdaging, blijven wij natuurlijk met je in contact en komen wij langs voor tussentijdse evaluaties met zowel jou als met de opdrachtgever.

Junior Business Controller (ingevuld)
Rotterdam

De opdrachtgever is een internationale organisatie actief in de verwerking van grondstoffen. Duurzaamheid is hierbij een van de belangrijkste pijlers van het bedrijf. Onze opdrachtgever is een internationale organisatie actief in de levensmiddelenindustrie.

Taken en verantwoordelijkheden Junior Business Controller

  • Voorbereiding en begeleiden van de jaarcontrole en interim controle door de externe accountant;
  • Plaatsvervangend administrateur, in geval van afwezigheid dien je de taken tijdelijk over te kunnen nemen;
  • Rapporteren, verbeteren en monitoren van de statistical accounts;
  • Het verrichten van grootboek controle en het analyseren van financiële gegevens;
  • Rapporteert de ontwikkeling van directe en indirecte kosten, bruto marge, kwartaalresultaten, financiële voortgang van investeringsprojecten.


Functie-eisen Junior Business Controller

  • Een afgeronde HBO opleiding Bedrijfseconomie/Accountancy;
  • Accuraat en goed met spreadsheets, draaitabellen, grafieken en reports;
  • Je beschikt over goede analytische en communicatieve vaardigheden om samen met andere afdelingen continu te werken aan verbetering;
  • Goede beheersing van de Engelse taal in zowel woord als geschrift;
  • Affiniteit met duurzaamheid.


Bij onze opdrachtgever kom je te werken in een vooruitstrevend internationaal bedrijf met een goede werksfeer. Om de positie in de markt te behouden wordt er hard gewerkt en veel aandacht besteed aan de vakinhoudelijke kennis van het personeel en daarbij biedt het bedrijf uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Arbeidsvoorwaarden Junior Business Controller

  • Inzet: Fulltime (40 uur);
  • Salarisindicatie: 31K Euro op jaarbasis;
  • Lokatie: Rotterdam.
Manager Accounting (ingevuld)
Rotterdam

Onze opdrachtgever is een is een groeiend bedrijf dat actief is in de maritime sector. De afdeling Finance & Control verzorgt de administratie van de bedrijvengroep bestaande uit ca. 35 bedrijven/administraties.

Taken en verantwoordelijkheden Manager Accounting

  • De gehele boekhouding van alle bedrijven, waarbij wij administraties zowel in Euro’s als in US Dollars voeren;
  • Tijdige oplevering van maand-, kwartaal- en jaarrapportages. Ook consolidatie rapportages vallen hier onder;
  • De inhoudelijke kwaliteit van te leveren rapportages / informatie;
  • De budgettering (opstellen en bewaken) en opstellen van prognoses;
  • de liquiditeit bewaken;
  • het verbeteren en bewaken van AO/IC;
  • diverse werkzaamheden, zoals facturatie en doorbelasting, salarisadministratie, herwaarderingen en waarderingsvraagstukken;
  • het opstellen van de jaarrekeningen en de tijdige deponering van deze stukken.


Functie-eisen Manager Accounting

  • Minimaal afgeronde bedrijfseconomische of accountancy HBO/WO opleiding;
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring bij een vergelijkbare organisatie;
  • Accuraat, georganiseerd, pro actief, zelfstandig, leergierig en analytisch sterk;
  • Affiniteit met en kennis van automatiseren van administratieve processen;
  • Goede beheersing van de Engelse taal in zowel woord als geschrift;
  • Kennis van het scheepvaartbedrijf is een pré; 
  • Vindt werken in een klein jong team leuk.


Onze opdrachgever is op zoek naar een Manager Accounting die als meewerkend voorman/vrouw acteert en hands-on de administratie leidt. Je bent de allround rechterhand van de financieel directeur.

Arbeidsvoorwaarden Manager Accounting

  • Inzet: Fulltime (40 uur);
  • Salarisindicatie: is afhankelijk van de zwaarte van de kandidaat ;
  • Lokatie: Rotterdam.
Assistant Controller (ingevuld)
Dordrecht

Onze opdrachtgever is een innovatieve en internationale productieorganisatie. De bedrijfscultuur is inspirerend, innovatief en ambitieus. De organisatie kent een platte structuur. Het financieel team bestaat uit 3 administratief medewerkers een Project Controller en de Finance Manger.

Taken en verantwoordelijkheden Assistant Controller

  • Het verrichten van grootboek controle en het analyseren van financiële gegevens;
  • Het opstellen van diverse interne, groeps-, fiscale, wettelijke rapportages. Over deze rapportages heb je uiteraard ook contacten in de organisatie met diverse medewerkers waaronder ook internationale contacten op groepsniveau;
  • Het ondersteunen van de Project Controller op het gebied van analyses en inzicht verschaffen in kostprijs gerelateerde onderwerpen met betrekking tot productkosten, productieresultaten, voorraden etc;
  • Het initiëren van verbetervoorstellen voor de organisatie en de financiële afdeling in samenwerking met de Finance Manager;
  • Het ondersteunen bij budgettering, analyseren en bewaking van de financiële performance.


Functie-eisen Assistant Controller

  • Een afgeronde HBO opleiding in een financiële richting;
  • 3 tot 8 jaar werkervaring op een financiële afdeling bij een vergelijkbare organisatie;
  • Bij voorkeur heb je kennis van SAP FI/CO en Exact;
  • Vaardig met Excel en kunt op een heldere wijze cijfers presenteren;
  • Goede beheersing van de Engelse taal in zowel woord als geschrift;
  • Heldere en krachtige communicatie vaardigheden;
  • Interesse in techniek.

Onze opdrachgever zoekt een enthousiaste professional die van aanpakken houdt en ook zelfstandig kan werken. Je bent resultaatgericht, analytisch, accuraat, initatiefrijk en hebt oog voor details.

Arbeidsvoorwaarden AssistantController

  • Inzet: Fulltime (38 uur);
  • Salarisindicatie: 45K Euro op jaarbasis;
  • Lokatie: Dordrecht.

Inschrijven

Nieuwste opdrachten

Junior Business Controller (ingevuld)
Rotterdam
Manager Accounting (ingevuld)
Rotterdam
Assistant Controller (ingevuld)
Dordrecht
Voor meer opdrachten kunt u contact met ons opnemen.


Opdrachtgevers

Algemeen

Their Recruitment Professionals is gespecialiseerd in het werven en selecteren van finance professionals. Uitgangspunt hierbij is uw vacature. We zoeken voor u naar de juiste professional, waarmee u een duurzame arbeidsrelatie aan kan gaan.

Om de juiste kandidaat voor u de vinden, maken we gebruik van ons uitgebreide pakket aan wervingskanalen. Dit pakket bestaat uit de bekende social media kanalen, maar ook de grote job boards, nicheboards en onze database met reeds aangemelde kandidaten.

Their werkt op ”no cure no pay” basis, wij nemen alle werving en selectiekosten voor onze rekening.

 

Werkwijze

Wij starten onze samenwerking met een intake bij u op locatie, tijdens deze intake bespreken wij uw wensen en voorwaarden met betrekking tot het profiel waar de ideale kandidaat voor u aan moet voldoen.

Op basis van dit gesprek stellen wij een kandidatenprofiel op, in dit profiel worden al uw wensen en voorwaarden opgenomen. Vervolgens publiceren wij het profiel via ons pakket van wervingskanalen.

Op de reacties die wij ontvangen op het gepubliceerde profiel zal een voorselectie plaats vinden. Een persoonlijk gestructureerd selectie-interview met deze kandidaten vormt hier de basis van. De door ons geselecteerde kandidaten zullen wij bij u voorleggen en bespreken. Naar aanleiding van deze bespreking nemen wij contact op met de door u geselecteerde kandidaten om de intakegesprekken tussen u en de kandidaten in te plannen. De laatste stap in het werving en selectie proces, de terugkoppeling naar de kandidaten hoort ook bij onze diensten.

Bemiddelingsfee

Their werkt op ”no cure no pay” basis, wij nemen alle werving en selectiekosten voor onze rekening. Pas als de kandidaat in dienst treedt en door de proeftijd heen is gekomen, betaalt u voor onze diensten. Daarvóór zijn er geen kosten.

De fee die Their in rekening brengt wanneer een door Their aangedragen kandidaat bij de opdrachtgever in dienst treedt bedraagt twee keer het bruto maandsalaris van de kandidaat.

Wij vinden dat onze fee goed in verhouding staat tot geleverde prestatie, zeker in vergelijking met de gemiddelde concurrenten die het traditionele verdienmodel hanteren. Hierbij wordt de fee berekend aan de hand van een percentage ongeveer 20% van het jaarsalaris (inclusief vakantiegeld en andere financiële extra’s). Ter verduidelijking hieronder een voorbeeld.

De finance professionals heeft een bruto salaris van EUR 3.000,- per maand. Per jaar inclusief vakantiegeld komt dit neer op 12 x EUR 3.000,- = EUR 36.000,- + 8% vakantiegeld = EUR 38.880,-

Bemiddelingskosten bij een klassiek werving en selectie bureau:

EUR 38.880,- x 20% = EUR 7.776,-

Bemiddelingskosten bij Their Recruitment Professionals:

2 x EUR 3.000,- = EUR 6.000,-

Een besparing van 23% op u werving en selectiekosten.

Opdracht aanmelden

U kunt hier een opdracht aanmelden bij Their Recruitment Professionals. Na ontvangst nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Vul alstublieft onderstaand contactformulier in, bel of e-mail ons.

Contact opnemen

Bedrijfsnaam Their Professionals
Vestigingsadres Troelstrapad 15
3201WL Spijkenisse
Telefoon 06-23387642
KvK nummer 24466101
E-mail info@their.nl
Professionals